Jak leczymy?

Szerokie możliwości diagnostyczne oraz zaawansowany technologicznie sprzęt pozwalają nam leczyć zęby pacjentów zgodnie z najwyższymi standardami. W Pracowni Stomatologii Mikroskopowej Dentallica specjalizujemy się w leczeniu endodontycznym. Zapraszamy do współpracy lekarzy stomatologów, których pacjenci wymagają leczenia z wykorzystaniem mikroskopu stomatologicznego. Skierowanie dostępne do pobrania w zakładce „Dla lekarzy”.

Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z mikroskopem stomatologicznym pozwala nam na leczenie z sukcesem także skomplikowanych przypadków. Oglądając zęby i jamę ustną w powiększeniu mikroskopu szybko diagnozujemy pierwsze oznaki próchnicy, chorób przyzębia i zmiany w obrębie błony śluzowej. W zabiegach z zakresu mikrochirurgii wykorzystujemy mniejsze narzędzia i cieńsze szwy, co wyraźnie skraca czas rekonwalescencji i zmniejsza dyskomfort pacjenta.

Leczymy bez bólu. Zastosowanie znieczulenia pozwala uzyskać wysoki poziom komfortu dla pacjenta. Stosowane w stomatologii substancje całkowicie znoszą ból podczas zabiegu, nawet w 99 procentach przypadków. Najczęściej stosowanym w stomatologii typem znieczulenia jest znieczulenie miejscowe, rzadko ogólne (narkoza). Znieczulenie miejscowe eliminuje uczucie bólu poprzez zablokowanie przewodnictwa impulsów w nerwach obwodowych. Przeciwwskazania do podania znieczulenia stanowią m.in.: niewydolność mięśnia sercowego, arytmia serca, choroba wieńcowa, nieuregulowane nadciśnienie, ciąża, nieuregulowana cukrzyca, przyjmowanie leków psychotropowych, nadczynność tarczycy.

akceptujemy karty płatnicze
system ratalny
Gabinet otrzymał rekomendację Polskiego Towarzystwa Endodontycznego
Dentallica lek. dent. Piotr Więcławski